Pastarioni
متن دلخواه شما
عکس پروفایل
دو شنبه 20 اسفند 1397 ساعت 11:28 | بازدید : 3823 | نوشته ‌شده به دست downloadfilmirani5 | ( نظرات )

دانلود فیلم پاستاریونی و تماشا فیلم پاستاریونی با 4 کیفیت

 

فیلم پاستاریونی به انگلیسی Pastarioni_فیلم کمدی پاستاریونی به جرات , تنها فیلمی است که در این آشفتگی فیلمهای ایرانی می توانیم به کودکان و خانواده های ایرانی پیشنهاد کنیم ببینید! آمار خوب فروش فیلم ایرانی پاستاریونی در ژانر کمدی نشان می دهد فیلمی برای فروش در گیشه نبود بلکه خبر از فیلمی نسبتا پر محتوا برای کودکان و خانواده ایرانی داشت البته نسبت به سایر فیلمهای ایرانی!

پسر داستان ما کوشا توانسته از پس نقش کودک اصفهانی شیرین زبان براید و از طرفی سام درخشانی و محمد نادری و بهاره رهنما به همراه مهتاب ثروفتی و گوهر خیراندیش بدون اضافه کاری و ادا کاملا رئال بازی می کنند.

 فیلم ایرانی پاستاریونی بزودی در نمایش خانوادگی منتشر خواهد شد به محض انتشار فیلم برای دانلود فیلم پاستاریونی از بخش دانلود فیلم ایرانی در ابزار وبلاگ کد تولز قرار خواهد گرفت.

در شعار فیلم طنز پاستاریونی آمده است “لطفا گرسنه به تماشای فیلم پاستاریونی نیاین” پاستاریونی داستانی خاص دارد که تا به حال در سینمای ایران تکرار نشده است داستان Pastarioni داستان غذاهای خوشمزه است اما نه غذاهای عادی! غذاهای قومیت های متفاوت ایرانی از بریونی اصفهان گرفته تا سایر غذاها …

در پیش نمایش فیلم پاستاریونی می بینیم که داستان درباره آشپزی و همینطور مستر تستر است مدت زمان فیلم کامل پاستاریونی یک ساعت و سی و هفت دقیقه است.

فیلم ایرانی پاستاریونی توانست پس از 72 روز حدود دو و نیم میلیارد در گیشه بفروشد گرچه فیلم کلمبوس (دانلود فیلم کلمبوس) و فیلم قانون مورفی (دانلود فیلم قانون مورفی) که با این فیلم در باکس آفیس ایرانی رقابت می کردند بیشتر فروختند.

دانلود فیلم پاستاریونی,دانلود فیلم پاستاریونی کامل,دانلود فیلم پاستاریونی ایرانی,دانلود فیلم پاستاریونی رایگان,دانلود فیلم پاستاریونی با لینک مستقیم,دانلود فیلم پاستاریونی اپارات,دانلود فیلم پاستاریونی آپارات,دانلود فیلم پاستاریونی نماشا,دانلود فیلم سینمایی پاستاریونی کامل,دانلود فیلم پاستاریونی با کیفیت 1080p

عکس پروفایل فیلم کمدی پاستاریونی » دانلود فیلم پاستاریونی و تماشا فیلم پاستاریونی با 4 کیفیت

نمایشگر ویدیوتریلر ارائه شده از فیلم سینمایی پاستاریونی  » دانلود فیلم پاستاریونی و تماشا فیلم پاستاریونی با 4 کیفیت

اگر با سرچ دانلود فیلم پاستاریونی رایگان وارد سایت ابزار وبلاگ حرفه ای کد تولز شده اید در جریان باشید هنوز تاریخ دقیقی برای نشر این فیلم مشخص نشده و به احتمال 90 درصد این فیلم در اواخر اسفند ماه 98 منتشر خواهد شد.

پیش از این دانلود سریال سال های دور از خانهدانلود فیلم هشتگدانلود فیلم وای آمپولدانلود فیلم دم سرخ ها برای دانلود قرار گرفت که اگر هوادار فیلم و سریال ایرانی هستید پیشنهاد میکنیم این فیلم و سریال ها را نیز دنبال کنید.

بازیگران کمدی فیلم پاستاریونی عبارتند از: محمد نادرى-سامیار محمدى-محمد شاکرى-گوهر خیر اندیش-بهاره رهنما-مهتاب ثروتى-حمیدرضافلاحى-امید روحانى-کمند امیرسلیمانى-مهدى باقربیگى-حمید سپیدنام و سام درخشانى

فیلم پاستاریونی به صورت مشترک در تهران و اصفهان فیلمبرداری شده است از نکات جالب فیلم پاستوریونی این بود که پیش بینی می شد به این دلیل که پاستاریونی همزمان با جشنواره دهه فجر به اکران می رسد رقم خیلی کمتری را بفروشد اما این چنین نشد و پاستاریونی با استقبال مخاطبان همراه شد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: